آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت انتخابات

 آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت انتخابات
شناسه خبـر : ۱۳۶۰۹۹ یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت انتخابات در استان خبر داد .

به گزارش موج خبر لرستان ، جانشین فرمانده انتظامی استان در همایش نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه های انتخابیه لرستان بیان داشت : همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی آرام و سالم اندیشیده شده است تا انتخابات در امنیت کامل برگزار شود .

سرهنگ " فرهاد ابدال چگنی " در این جلسه با اشاره به اهمیت و حساسیت انتخابات، بیان داشت : با تمام توان امنیت انتخابات را فراهم خواهیم کرد.

وی افزود : مقوله مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت از سوی مقام معظم رهبری "مدظله العالی" در برگزاری انتخابات تاکید شده و عوامل انتظامی با تمام توان تلاش خود را برای برقراری امنیت خواهند کرد .

سرهنگ ابدال چگنی با بیان این که راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی توسط نامزدهای انتخاباتی ممنوع و با خاطیان برخورد خواهد شد، انتظار می‌رود افراد حاضر در این رقابت این مهم را رعایت کنند، همچنین همزمانی سخنرانی در روزهای تبلیغات در کنار هم ممنوع و فاصله ستادهای انتخاباتی باید رعایت شود .

جانشین انتظامی استان لرستان با اشاره به این که تخریب و تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی و حقیقی نسبت به نامزدهای رقیب ممنوع است، ادامه داد : انتظامی لرستان ضمن اعلام بی‌طرفی با تمام قوا و تجهیزات برای ایجاد فضای امن برای تبلیغات و برگزاری انتخابات سالم تلاش خواهد کرد .

سرهنگ ابدال چگنی با تاکید بر اینکه انتخابات باید در کمال امنیت و آرامش برگزار شود، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و آرام اندیشیده شده است و تلاش خواهیم کرد که این انتخابات در سلامت کامل برگزار شود.

46

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir